Теги: Украинский клуб любителей автомобилей Soueast, Soueast Lioncel, Соуист, Соуист Лионсель, Misubishi, Lancer, Митсубиши, Лансер, авто, клуб, автоклуб, 4g18, Fujian, Soueast Motor Co LTD, Сhina, china car, Китай, Китайский авто

[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Модератор форума: Karp  
Форум - Soueast Club Ukraine » Курилка » Новости автомира » Українські водії не зможуть купити деякі марки бензину
Українські водії не зможуть купити деякі марки бензину
KarpДата: Четверг, 22.03.2012, 15:13 | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Модераторы
Сообщений: 1283
Репутация: 6
Статус: Offline


Вчора стало відомо, що, борючись з неякісним паливом, Мінекономрозвитку скасував технічні умови (ТУ) для виробництва не тільки низькоякісних сумішевих видів палив, але і дорогих марок, що випускаються за допомогою присадок. Продавати таке паливо в Україну буде незаконно, якщо тільки уряд не змінить своє рішення або нафтові компанії не зможуть оскаржити заборону в суді, зазначають експерти.

У розпорядженні "Комерсант" виявився наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі (МЕРТ) N327 від 15 березня, яким анулюється дію низки ТУ, виданих територіальними органами ДП "Укрметртестстандарт". Відділення "Укрметртестстандарту" вже почали сповіщати одержувачів ТУ про їх анулювання. Рішення МЕРТ прийнято в рамках боротьби з неякісним паливом, про що раніше заявляв прем'єр Микола Азаров.

Основним об'єктом боротьби Кабміну до цих пір вважалися міні-НПЗ і нафтобази, які напівкустарним методом виробляли дешеві паливні суміші рівня "Євро-2", на частку яких припадає близько 20% ринку. Але вчора з'ясувалося, що скасовуються умови і для більш якісного палива. Так, поза законом опинилися марки: "Екто" ("Лукойл"), Energy з присадками компанії BASF ("Укртатнафта"), Mustang.ua (WOG), "Pulls 95" ("Окко"), "95 UA" ("Кло")," Pulsar-95 "(ТНК), Ventus Diesel (кілька мереж в різних регіонах), дизпаливо Formula Diesel DT (ТНК-ВР). Всього в наказі МЕРТ міститься 37 позицій, половина з яких припадає на різні фракції нафтопродуктів.

Брендовані бензини в світі з'явилися на початку 2000-х років. Вони відрізнялися від звичайного палива тим, що містили присадки, що дозволяють зменшити утворення нагару і домогтися кращого згоряння палива. В Україні вони почали активно продаватися з 2007 року і сьогодні займають близько 20% ринку. Збірник державних стандартів передбачає, що всі бензини під марками Аі-95, Аі-92, А-80 і дизпаливо повинні продаватися в рамках стандарту "Євро-2". Якщо хтось реалізує паливо, яке за якістю гірше, ніж "Євро-2", він повинен отримувати ТУ. Аналогічним чином необхідно отримувати ТУ на паливо, яке відповідає стандарту "Євро-4", як, наприклад, більшість брендованих сумішей. "Його можна було б продавати, наприклад, під назвою Аі-95, - каже пан Куюн. - Але тоді зникає всякий економічний і маркетинговий сенс. Адже таке паливо необхідно виділяти як більш якісне".

Учасники ринку негативно оцінили рішення МЕРТ. У прес-службі "Лукойла" (Москва) повідомили, що при анулюванні ТУ на брендовані види палива міністерство не взяло до уваги той факт, що вони виробляються на базі автомобільних палив екологічного класу "Євро-4" і "Євро-5" з використанням високоякісних миючих присадок. Такі присадки дозволяють зменшити витрату палива, збільшити термін служби двигуна, підвищити потужність і керованість автомобіля, а також знизити шкідливі викиди в атмосферу.

Цікаво також, що одні ТУ на брендовані палива потрапили в список до анулювання, а інші - ні, відзначають в компанії. "Прикро, коли добрий намір використовується на шкоду не тільки паливних компаній, але і споживачів. Замість того щоб допомогти прозорому і чесному ринку і в першу чергу українським автомобілістам, подібні непродумані накази можуть завдати непоправної шкоди відповідальним виробникам і нафтотрейдерам, - заявили в прес- службі ТНК-ВР. - Хоча нафтові компанії розраховували, що держава таким чином позбавить ринок від контрафактного палива. Наше паливо було розроблено УкрНДІНП "МАСМА", пройшло всі необхідні узгодження. ТУ на них дійсні до кінця 2012 року. Ніяких причин для їх анулювання подібним наказом ми не бачимо".

Вчора в прес-службі МЕРТ не стали коментувати "Комерсант" наказ, пообіцявши зробити це сьогодні. Втім, це рішення може бути оскаржене в суді, зазначає керуючий партнер Astapov Lawyers Андрій Астапов. "Згідно збірки державних стандартів України, анулювати реєстрацію ТУ необхідно окремою постановою в кожному конкретному випадку, причому не огульно, а з поясненням у кожному конкретному випадку, чого в наказі Міністерства економічного розвитку і торгівлі немає", - говорить пан Астапов.


 
Форум - Soueast Club Ukraine » Курилка » Новости автомира » Українські водії не зможуть купити деякі марки бензину
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: